Új év

Új év

A kezdetek

2017. február 04. - Taraa

Sziasztok!

Ez egy viszonlyag rövid de fontos bejegyzés lesz. 

Mostani állapotom: 174 cm, nő, október elején 79 kg-ról indultam a paleo diétával, most vagyok 77. 

Elkezdtem a youtube-on Tifany Rothe (nem biztos, hogy így kell írni) edzéseit csinálni, a "butt sculping"-ot ( https://www.youtube.com/watch?v=Lmfk8POp6fQ ) és a "booty shaking"-et ( https://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ ) illetve ma már csináltam bemelegítést is. Az első videót nagyjából 6 napja csinálom minden este, a másodikat csak három napja, a bemelegítést ma kezdtem. Minden este ez egy jó 20-30 perces edzés, ami érezhetően tényleg ott hat, ahol kell. A videók hangulata nagyon szuper, ajánlom mindenkinek.

Ha majd nem izzadok mint a ló, meg nem remeg a lábam az első videótól akkor elkezdek mellette futni és úszni is. Terveim szerint ezeket az edzéseket reggel, még indulás előtt csinálnám meg, bár a felkeléssel mindig gondjaim voltak, szóval lehet estére maradnak, kivétel az úszós napok, mert úszás után jottányi erőm sincs mozdulni általában.

Rövid történet: kis koromban versenyszinten úsztam, lovagoltam, korcsolyáztam, kosaraztam, röplabdáztam (utóbbi kettőt félig szakkörön, félig minden tesiórán) és gimnaszitkáztam is de ez nagyjából két hónapnál tovább nem tartott. Aztán jött a tinikor, két hónap alatt kb + 20 kiló feljött /szülők válása közretett/. Akkor voltam 80 kiló. Utána egy betegség hatására lementem 70 kilóra, majd fél év kemény edzés hatására 69 kilóra (körméretben azért jelentősebb csökkenés volt tapasztalható). Az Egyetemnek hála most ütöm a fenti értéket.

Kívánjatok szerencsét! Majd alkalomadtán közlök képet is, már ha lesz bármi értelme. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ujevujen.blog.hu/api/trackback/id/tr1812183276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása